8 juli 2019

NegenWekenZomer - week 2

Wat een leuke start zeg! Aan allen die me een berichtje stuurden na de eerste NWZ van deze zomer: super bedankt voor de héle fijne reacties ...

Het doet me deugd dat jullie er net zo blij van worden als ik!

Klaar voor week 2 ?



- - - - - - - -

Journal





























Ik kan heel erg ontspannen van het maken van confituur: fruit oogsten, wassen, snijden … en dan de geur van dat kokende zoete fruit in de pot - wetende dat je er straks weer een aantal maanden van kan genieten.

In mijn Journal vind je deze week een tekening van mijn favoriete confituurtjes!

Maak jij er ook eentje?

Of varieer: maak een pagina over je lievelingsfruit, documenteer je fruitverbruik van deze week (verzamel fruitstickers), of maak een illustratie bij je favoriete zomerfruitrecept, … !   


- - - - - - - -

Reeks

Het thema van deze week: maak een fijne boswandeling en kijk aandachtig om je heen.
Let op de details en fotografeer interessante boomstammen, structuren, uitzichten, ...  wat je ook maar opvalt of aanspreekt.
Maak met je 9 leukste foto's een collage. 


Helemaal gegrepen door een bepaald detail? Zin gekregen om te gaan tekenen? Of misschien borrelde er wel een verhaal op?
Doe er iets mee in je Journal!

{ Kreeg je de inleiding niet mee vorige keer? Hier kan je het nalezen