3 augustus 2020

NWZ 2020 #6

Ik heb me de voorbije week een klein beetje laten gaan … en een hoop nieuwe stiftjes en boeken gekocht:

  • een voorraadje Pentel Ain black gummen (super zacht en geen vlekken) 
  • een voorraadje Bruynzeel kneedgummen in vrolijke kleuren 
  • Faber Castell Pitt pennen in zwart, metallic copper, metallic blue en metallic green
  • Sakura Gelly Roll in transparant glitter en geel glitter
  • Hahnemühle Toned Watercolour Book (het aquarel zusje van mijn The Cappucino  schetsboekje)
  • een staaltje Derwent Lightfast kleur 'violet'
  • een doos gelpennen van de Action
  • Letter Journal - Je dagelijks leven in Handlettering van Karlijn van de Wier
  • Creatief aquarelleren van Ana Victoria Calderon 

Isabelle Vangeel - issasart.blogspot.be





























Met mijn nieuwste aanwinsten heb ik me meteen aan het werk gezet met de zonnebloem van week 5.
Een handlettering (beetje wiebelig, hier en daar uit de bocht en met een serieus vreemde “s” ...) uitgevoerd met 
Faber Castell Pit pen in zwart en metallic copper. In de collage een patroontje uit een oude Flow en zwart witte Washi Sheets



Isabelle Vangeel - issasart.blogspot.be