13 juli 2020

NWZ2020#3


Isabelle Vangeel - issasart.blogspot.be

























Op zo van die weken dat je niet veel verder geraakt dan je eigen tuin, moet je de inspiratie óók
niet ver gaan zoeken ...
De regen van de voorbije dagen was een weldaad voor de planten in de tuin, zelfs de hortensia's zijn helemaal opgefleurd. Zij staan in de spotlight deze week. 

Mijn schets van de hortensia's werd een beetje dromeriger en sprookjesachtiger dan ik voor ogen had. Maar zo gaat dat dan: het wordt nooit helemaal wat je in gedachten had, maar het verrast je toch telkens weer.
Voor deze schets gebruikte ik
Derwent Coloursoft kleurpotloden en Derwent Drawing 'Chinese White'

Hieronder zie je nog een "work in progress". Ik had per ongeluk een blad in mijn schetsboek overgeslagen en wou dit even snel opvullen ... nu ja, snel … écht vooruit gaat het stippelen niet.
Het eindresultaat zie je volgende week! 



Isabelle Vangeel - issasart.blogspot.be