13 januari 2017

Op vrijdag ...



Ik ben een boekenmonster dat altijd vers leesvoer nodig heeft, ... zonder voel ik me wat verloren. 

Sinds een jaartje heb ik bovenop mijn 2 bibliotheeklidmaatschappen (we zijn vaste bezoekers van de bibliotheken in het Leuvense en in Oud-Heverlee...) ook een e-reader waarmee je nooit zonder zit én lekker stiekem in't donker kan lezen. Kan niet op tegen een "echt" boek, maar hij is o zo handig!

Op Pinterest vind je heerlijke quotes óver lezen. Ik heb er enkele in dit album
Zopas maakte ik ook het album "Boeken : gelezen in 2017", om een beetje bij te houden wat ik allemaal lees ...  

Deze twee liggen klaar: Zeven minuten na middernacht (A Monster Calls) en De bijzondere 
kinderen van mevrouw Peregrine.

A Monster Calls loopt nú in de bioscoop, maar ik wil toch eerst het boek lezen ...

Aanraders zijn steeds welkom in het reactieveld hieronder!