16 oktober 2014

Een kijkje in mijn schetsboek


Zoals je ziet .... mijn schetsboek werd een beetje verwaarloosd de voorbije week.
Ik heb me op het naaldvilten gegooid! 
Natvilten dat kon ik al, maar ik begon nooit eerder aan het naaldvilten, omdat dit me nogal moeilijk leek.
Nu zag ik op Pinterest van die leuke terraria voorbijkomen met mos (❤️) en paddestoelen (❤️❤️) en ik dacht ... dat wil ik ook!
Het blijkt toch niet zo moeilijk te zijn als gedacht, ik ben heel blij met het resultaat.

Zo krijgt mijn mooie stolp, die ik als cadeautje kreeg een perfecte invulling.

En de onderste twee gingen naar mijn lieve buurvrouw/vriendin.





Hou zeker de komende nieuwsbrief in de gaten, want er komt een weggevertje aan!
Als je nog niet bent ingeschreven, zeker doen! Kijk hiernaast links bovenaan.